torsdag 6. august 2009

Mer av terrassen



Jento mi og svigermor i full sving =)



Svigerfar i full sving =)



Her kommer steinbedet mitt.




Er jo fint med litt natur bygget inn i terrassen =)








Oy..Oy.. nesten ferdig =)









Ikke værst må jeg si "S"






Kanon bra *Glis*








Enda mer steinbed..






¤Kaos¤



¤Enda mer kaos¤



#Ting kommer så smått på plass#




Koselig =)




Mitt "nye" sørlandshus =)




Rett på prosjekt nr 2.

Her har vi startet med å lage platting rett utenfor gatedøren.
Betongen har blitt så stygg og var full i hull.
-Mus??!!





Må si det kommer seg =)
Gleder meg til alt er ferdig, sånn at jeg kan få alle tingene mine på plass
=)

I går var jeg å kjøpte noen poser med dekor stein som jeg skal fylle ut med i steinbedet.




Må kjøpe mer i dag, da bedet var større enn jeg trodde hehe..

Kommer bilder av det oxo..

Ha en fin dag videre, til vi sees igjen =)












Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar