onsdag 19. august 2009

Huset vårt, før..

I bunken av alle bildene mine, fant jeg et par bilder som vi tok inne i huset før vi flyttet inn.
Tenkte jeg skulle dele disse med dere =)
Så kan dere se hvordan huset så ut før, og etter, med tiden..



Badet, sånn ser det faktisk ut den dag i dag også..
Ikke det fineste badet, men det funker =)



Gangen eller hallen, med trapp opp til 2. etg.



Kjøkkenet, husets hjerte, ser litt anderledes ut den dag i dag..



Stuen, med et flott vegg til vegg teppe =)



Andre delen av stuen.
Se så fin farge det er på olje ovnen..




Enda litt mer av stuen, som har forandret seg til det bedre vil jeg si =)

Ha en flott dag videre.



4 kommentarer:

  1. Mye godt arbeid der ja;)
    Men det er jo bare gøy å få det sånn som en vil;)
    Gleder meg til å se resultater;)
    Klem fra Maja

    SvarSlett
  2. thihi- Så morsomt å se- Tatt rett ut i fra en 70 talls reklame:P Morro å se hvordan dere har det i forhold:)

    SvarSlett
  3. Huff, ikke akkurat lekkert nei;))

    SvarSlett
  4. Så fin blogg du har! Morosamt med slike før-bilete:) Litt finare no, ja:)
    Ha ein god søndag!

    SvarSlett