søndag 15. juni 2008

Enda en søndag forbi..

Ja da er denne helgen også over. Skal si det går fort når du har det gøy :)



I helgen har jeg hatt besøk av min søster og hennes datter. Det var kjempe koselig å se dem igjen etter gammelt :)



Vi har spist god mat, sett på film, drukket litt vin og rett og slett bare slappet av.



Jeg har til og med klart å bli ferdig med et bryllups kort som jeg startet med på fredag.



Min fetter Jarle og samboeren Anne skal endelig gifte seg :) Herligt.. Jeg tror de faktisk har vært sammen i over 15 år. Er så uendelig gla på deres veier.



Så på onsdag er de ikke sammboere lenger, men nygift. Gratulerer så mye til dere to.

Her kan du se resultatet. Ble faktis veldig veldig fornøyd..

Hva syntes du?


Dette du bare se :)
Var nett inne på mailen min og der har jeg fått et tips fra finn.no
Det der huset kunne jeg virkelig tenkt meg ja.. Fy flate.. Men ville pusset det skikkelig opp først. Ikke alt som var like fint og som passet til huset.
Nei, nå får jeg tusle inn i senga mi og legge meg.
Ikke mangen timene før vi må stå opp igjen.
Ha en fantastisk fin natt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar